Kutturan tie - Saunaoja - Kutturan tie - Kuivakuru - Kultapolku - Kutturan tie

MTB Pituus 26,8 km; nousua 367 m; paikkakunnat: Inari
Tämän reitin lähellä on rajoitettuja alueita, joissa pyöräily voi olla kiellettyä. Tarkemmat tiedot

Info

Lisätty
Course Updated At

Kuvaus

Lyhyt reitti 12 Ramsanojalla yhdistetty reittiin 11. Reittiä voi lyhentää ajamalla Vihaisen-Seppäsen ojalla suoraan risteyksestä. HUOM! Alkuperäinen reitti-info 90-luvun alusta! - Lahto Kutturan tielta, käänny oikealle kaunille metsäautotielle. Tie on levea, nousee ja laskee vuorotellen. Aja kolmen pikkupuron yli. - Lahto Kutturan tiel Jatka noin kilometm Kun saavut Uuden Polku on mukavasa Jound usuad Nyt sinulla on kaksi vaihtoehtoa: 1) Jatka suoraan viela 2,3 kilometria ja saavut Saunaojalle, TAI 2) Käänny heti puron jälkeen oikealle pienelle polulle. Jatka polkua noin kilometri eteenpäin, kunnes polku kääntyy vasemmalle ja nousee. Tâma vaihtoehto on hyvin mielenkintoinen ja varmasti ylimääräisen koukkauksen arvoinen. 3,5 kilometrin jälkeen saavut takaisin isolle tielle. kauniissa maisemin Kun tulet takaisin K Täma reitti oli vasta reitille 11. Käänny oikealle ja saavut Saunaojalle kahden lammen välistä. Vasemmalla puolella on kota. Voit pysähtyä tauolle. Valitse kaksi kertaa polun oikea haara. Polku alkaa laskeutua alas ja oikealla puolella näet taulun "Vaarallinen lasku" (taulu koskee talvihihtouraa). Laskettele puron vieressä kulkevaa polkua, lähestyt lampea ja lopuksi Tolosjokea. Jatka 150 metria joenvartta oikealle ja tulet joen ylityskohtaan. Taluta pyöräsi joen toiselle puolelle. Joen toisella puolella suoraan edessási on jyrkkä ylämäki. Siispä pyörä selkään ja kiipeámään! Seuraa tarkasti maastopyörä-opasteita, sillä polkua ei ole. Polun löydát uudelleen mäen päältä. Kun saavut lammelle, jatka 200 metrià ylöspäin ja käänny oikealle pienelle polulle. Aja 2 kilometriá, ylitä vasemmalla puolellasi nouseva isompi polku, ja jatka pienempää polkua pitkin. Laskettele alas. Edessäsi on 150 metrin kivikkoinen OSuUs, joka on ehkä parempi kávellä. Nyt olet kullankalvajien alueella. Ylita pieni puro ja olet Everstin Kaivoksen alueella. Jatka polkua noin 4 kilometria ja tulet takaisin Kutturan tielle.

Kommentit

Ei vielä yhtään kommenttia

Toiminnot

Nämä toiminnon ovat käytössä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille: